رد کردن لینک ها

باید ها و نباید های برگزاری یک همایش بازاریابی شبکه ای

اشتراک گذاری

باید ها و نباید های برگزاری یک همایش بازاریابی شبکه ای

باید ها و نباید های برگزاری یک همایش بازاریابی شبکه ای – برگزاری همایش یکی از ابزارهای در اختیار شرکت ها و بازاریابان به منظور انتقال اطلاعات در رابطه با محصول، آیین نامه، رویدادهای اخیر شرکت و جدیدترین متدهای بازاریابی است

برگزاری همایش یکی از ابزارهای در اختیار شرکت ها و بازاریابان به منظور انتقال اطلاعات در رابطه با محصول، آیین نامه، رویدادهای اخیر شرکت و جدیدترین متدهای بازاریابی است. در کنار همه این موارد می توان از همایش ها به منظور معرفی این کسب و کار به مشتریان احتمالی نیز استفاده کرد.

اما این ابزار مهم این روزها وسیله ای در جهت منافع برخی از افراد سودجو قرار گرفته تا همانند رهبران کوئست به تبلیغات دروغین و اغوای افراد علاقه مند به این حرفه بپردازند؛ حتی ممکن است برخی از متولیان برگزار کننده همایش خود را لیدر یا بازاریاب شرکت معرفی نمایند در حالیکه شرکت در جریان همایش منتسب داده شده به خود نباشد.

به منظور ساماندهی و نظارت بر نحوه برگزاری همایش ها، کمیته نظارت بر فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای در بخش نامه ای شرایط صدور مجوز و برخی از مقررات مربوط به برگزاری همایش ها را اعلام نموده است.

مقررات مربوط به نحوه ارسال مدارک و برگزاری همایش به صورت زیر می باشد:

۱- ارسال فرم تقاضای برگزاری همایش مطابق با الگو حداقل ۷ روز کاری پیش از برگزاری همایش؛ در این فرم می بایست تاریخ، ساعت و مکان برگزاری همایش به صورت دقیق مشخص شده باشد و مکان انتخاب شده برای برگزاری همایش، مراکز آموزشی همانند دانشگاه ها و مدارس نباشد.

۲- مشخصات کامل سخنرانان و متن کامل سخنرانی آن ها به صورت تایپ شده در اختیار کمیته قرار گیرد.

۳- فیلم برگزاری همایش پس از اتمام آن به کمیته ارسال گردد.

۴- کلیه شئونات اداری و اسلامی در مکان برگزاری همایش می بایست رعایت گردد.

برخی از نکات نیز توسط کمیته به برگزارکنندگان توصیه شده که با توضیح آن ها در زمان برگزاری همایش در جهت ارتقاء سطح آگاهی شرکت کنندگان در همایش قدم برداشته خواهد شد. این نکات به شرح زیر می باشد:

 

۱- اقدام به توضیح کلی در خصوص طرح سوددهی شرکت براساس آخرین تغییرات مصوب و مندرج بر روی سایت.

۲- اعلام و توضیح برخی از بندهای دستورالعمل مصوب، از جمله:

الف- عدم اجبار به خرید یا سرمایه گذاری و یا دریافت هرگونه وجه از بازاریابان برای ورود به شبکه بازاریابی.

ب- عدم الزام بازاریابان به خرید محصولات در مبالغ مشخص و ثبت خرید براساس نیاز واقعی به محصول، پس از بررسی شرایط قیمت و کیفیت محصولات.

پ- ممنوعیت تبلیغات خلاف واقع و اعلام درآمدهای میلیونی و خلاف واقع.

ج-ممنوعیت فعالیت افراد کمتر از ۱۸ سال.

چ- مجاز بودن فعالیت بازاریابی تنها در شعب دارای مجوز شرکت های بازاریابی شبکه ای.

ح- توضیح کامل در خصوص نحوه بازپس گیری کالا.

۳- توضیح کامل در رابطه با نحوه پاسخگویی به شکایات و نارضایتی بازاریابان؛ همچنین معرفی سایت info@mlmbook.ir و شماره های ۲۶۴۲۱۱۹۶، ۲۶۴۲۱۲۸۹ واحد بازرسی در جهت اعلام شکایات.

۴- اعلام به بازاریابان مبنی بر اینکه در آموزش هایشان صرفاً از جزوات آموزشی دفتر مرکزی شرکت که به تأیید دبیرخانه کمیته نظارت رسیده است، استفاده نمایند.

۵- اعلام به بازاریابان در خصوص غیرقانونی بودن انتساب فعالیت شرکت به شخص یا سازمان امنیتی، نظامی و …. و اینکه هرگونه ادعا در این زمینه تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

 منبع: mlmbook.ir

 

به گفتگو بپیوندید

شانزده + 9 =

بازگشت به بالای صفحه