معماری
خانه / سوالات متداول جرایم رایانه ای ,سایبری / برخی از تخلفات شعب قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای | وکیل سایبری

برخی از تخلفات شعب قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای | وکیل سایبری

برخی از تخلفات شعب قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای

برخی از تخلفات شعب قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای – در بسیاری از گزارشات دریافتی از کاربران سایت، به موارد متعدد اعلام نارضایتی از عملکرد شعب منتخب شرکت ها بر می خوریم.

 در بسیاری از گزارشات دریافتی از کاربران سایت، به موارد متعدد اعلام نارضایتی از عملکرد شعب منتخب شرکت ها بر می خوریم.

در برخی از این گزارشات شکایت های متعددی از ساعات کار شعب، عدم رعایت موازین اخلاقی در داخل محیط شعب و تجمع بیش از اندازه در محل شعب مطرح شده است. با توجه به گسترده بودن دامنه اعلام نارضایتی ها از فعالیت شعب شرکت ها، لازم دیدیم برخی از نکات مهم مرتبط با موضوع فعالیت شعب و تبصره های مصوب مرتبط با آن را یادآوری کرده تا با بستر سازی فرهنگی از وقوع تخلفات توسط این بازوان مهم فعالیت شرکت ها پیشگیری به عمل آوریم.

۱-فعالیت دفاتر و شعب شرکت ها در ساعات غیرمتعارف

بر طبق بند “د” ماده ۱۷ آیین نامه، ساعت کار شعب می بایست در ساعات متعارف و تحت نظارت دفتر مرکزی شرکت باشد. در صورت عدم رعایت ساعات کار، مطابق دستورالعمل نحوه تنظیم ساعات کار و ایام تعطیلی واحد های صنفی، موضوع تبصره بند”م” ماده ۳۷ قانون نظام صنفی با شرکت رفتار خواهد شد.

۲-حضور مسئول شعبه در محل شعبه

مسئول شعبه بر طبق آیین نامه مصوب دارای وظایفی است. از وظایف اصلی مسئولین شعب، حضور مستمر در محل شعبه، نظارت بر فعالیت بازاریابان به منظور جلوگیری از تخلفات، پاسخگویی به مراجعین و دستگاه های نظارتی و انتظام بخشی به فعالیت شعب است. این مسئولین به منظور جلوگیری از انحراف بازاریابان از چارچوب مقررات تعیین شده، می بایست از قوانین بازاریابی شبکه ای اطلاع کافی داشته و در شعبه حضور مستمر داشته باشند.

۳-الصاق مجوز تأسیس شعبه، اینفوگراف های بازاریابی شبکه ای و بخشنامه های کمیته در داخل شعبه

آشنایی کامل با مقررات، ضامن موفقیت بازاریابان در این حرفه و احقاق حقوق آنان است. دبیرخانه به منظور آشنایی بازاریابان با قوانین و مقررات موجود و حمایت از حقوق تمامی فعالان در عرصه بازاریابی شبکه ای، اقدام به تدوین اینفوگراف های بازاریابی شبکه ای نموده است. جهت حصول اطمینان از قانونی بودن فعالیت شعبه و آشنایی بازاریابان با قوانین و مقررات، نصب موارد یاد شده در محل شعبه الزامی است و در صورت عدم رعایت آن ضمن اعلام به شعبه جهت اقدام، نتیجه به کمیته نظارت منعکس می گردد.

۴-رعایت شئونات اخلاقی در شعبه

بر طبق بند”د” ماده ۱۷ آیین نامه، رعایت موازین اخلاقی مطابق مقررات جاری کشور در داخل شعبه الزامی است. مرجع ارزیابی کننده در این ارتباط نیروی انتظامی می باشد.

۵-شرایط انتظامی محل شعبه

در صورت بروز اجتماع و ازدحام بازاریابان در محل شعب که باعث ایجاد مزاحمت، ترافیک، اخلال در نظم، آسایش و آرامش محیط مجاور گردد، با اعلام نیروی انتظامی شرکت موظف است محل شعبه را با رعایت مقررات جا به جا نماید.

منبع: ایران هشدار

به کانال تلگرامی وکیل سایبری بپیوندید irancyberlawyer@

برخی از تخلفات شعب قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای برخی از تخلفات شعب قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای برخی از تخلفات شعب قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای برخی از تخلفات شعب قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای برخی از تخلفات شعب قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای برخی از تخلفات شعب قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای برخی از تخلفات شعب قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای برخی از تخلفات شعب قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای برخی از تخلفات شعب قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای برخی از تخلفات شعب قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای برخی از تخلفات شعب قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای برخی از تخلفات شعب قانونی شرکت های بازاریابی شبکه ای

 

مطالب مرتبط

همچنین ببینید

امکان ثبت شکایت از پیامک‌های تلفن ثابت و سرشماره‌های تبلیغاتی فراهم شد | وکیل سایبری

امکان ثبت شکایت از پیامک‌های تلفن ثابت و سرشماره‌های تبلیغاتی فراهم شد امکان ثبت شکایت …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس