ردیابی مجرمان سایبری - وکیل سایبری - مشاوره تلفنی جرائم رایانه ای

ردیابی مجرمان سایبری

ردیابی مجرمان سایبری کاری بسیار تخصصی و پیچیده است، قبل از اینکه به توضیح در این خصوص بپردازیم باید به این سوال پاسخ دهیم که مجرمان سایبری چه کسانی هستند؟

جرایم سایبری جرایمی هستند که در آن هدف اصلی، یک کامپیوتر یا شبکه می‌باشد و یا اینکه از رایانه به عنوان وسیله‌ای جهت ارتکاب به جرم استفاده می‌شود، در این بین فرد یا افرادی که در پشت پرده‌ی این سیستم‌های دیجیتال اقدام به انجام جرایم مختلف می‌کنند، مجرم یا مجرمان سایبری گفته می‌شود.‌

ردیابی مجرمان سایبری

ردیابی مجرمان سایبری قبل از ارتکاب جرم

اگر شما بدون آگاهی از تمام جنبه های یک قرارداد اقدام به امضای آن نمایید، ممکن است این عدم آگاهی مدت ها برایتان دردسرساز شود. هر امضایی پای هر قراردادی تعهد ایجاد می کند و اگر آگاهی مان کافی نباشد، این امضا ما را در معرض خطر قرار می دهد. برای آگاهی از تمام جنبه های یک قرار داد به مشاوران آگاه در این زمینه مراجعه کنید و حتی اگر بدون آگاهی پای قراردادی را امضا کرده اید و با مشکل مواجه شده اید باز هم برای حل مشکل خود به مشاوران و وکلای خبره مراجعه کنید.

ردیابی مجرمان سایبری بعد از ارتکاب جرم

تصور کنید که مجرمان سایبری سیستم شما را هدف گرفته اند و شما در حال حاضر قربانی جرایم سایبری هستید، آیا سکوت یا هر گونه اقدامی که خواسته‌ی مجرم از شماست، تنها راه حل این ماجراست؟ قطعاً خیر.

تصور کنید با استفاده از یک اکانت فیک در اینستاگرام تهدید می‌شوید و یا شخصی در تلگرام با آی دی ناشناس در حال ایجاد مزاحمت و یا اخاذی از شماست! به راستی شناسایی هویت واقعی پشت اکانت مورد نظر چگونه باید صورت گیرد ؟

آیا میدانید با استفاده از تخصص جمع آوری از منابع باز(OSINT) این امکان وجود دارد که بتوان رد پای مجرم را کشف نمود؟

ردیابی مجرم سایبری

واقعیت آن است که در حال حاضر تنها مرجع متخصص در ارائه خدمات مرتبط با شناسایی و ردیابی مجرمان سایبری گروه حقوقی وکیل سایبری است که با استفاده از دانش جمع آوری از منابع باز اقدام به ردیابی مجرمان سایبری و شناسایی شخص مجرم می نماید.

ردیابی مجرم سایبری

به وکلای سایبری اعتماد کنید. این افراد روزانه با حوادث این چنینی زیادی دست و پنجه نرم می کنند و حل مسئله ی ردیابی مجرم برایشان مثل آب خوردن می ماند. پس به کمک وکیل سایبری نه تنها مجرم سایبری خاطی را ردیابی کنید بلکه شاید بتوانید بدین وسیله از اقدامات آتی احتمالی هم جلوگیری کنید.

چرا گروه حقوقی تخصصی وکیل سایبری را انتخاب کنیم؟

برای حل مسئله ی پیچیده ی ردیابی مجرمان سایبری که ماهر و کاربلد هستند و همیشه و هر لحظه از روش های به روز استفاده می کنند، نیاز به تیم به روز و کاربلدی دارید که روش های اجرایی اش حتی از مجرمان سایبری هم ماهرانه تر باشد. پس توصیه می کنیم گروه حقوقی تخصصی وکیل سایبری را دست کم نگیرد چرا که این گروه پا به پای فناوری پیش می رود و از پس مجرمان سایبری براحتی برمی آید.

وکیل سایبری

خدمات ما برای شما، فراهم کردن

بهترین راه حل قانونی

برای تماس جهت رزرو جلسه حضوری با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

۰۲۱۴۴۰۹۷۱۶۲

021-28423213

021-28423214